Is a waist support belt useful?

Τα προβλήματα πίσω είναι ένα από τα πολλά προβλήματα που οι περισσότεροι άνθρωποι παγκοσμίως επικρίνουν. Για να αποφύγετε ή να μειώσετε τον πόνο στην πλάτη, προτείνεται εξαιρετικά η χρήση ζωνών βοήθειας ζώνης μέσης ή οσφυϊκής χώρας (σπονδυλικής στήλης).

Οι εργαζόμενοι στον τομέα των κατασκευών, οι εταιρίες που μεταφέρουν φορτία και οι αρσιβαρίστες είναι οι τύποι ανθρώπων που συνήθως ανασηκώνουν υψηλό φορτίο βάρους και βάζουν στο πίσω μέρος τους ιμάντες βοήθειας. Φοράμε μια πόρπη στήριξης της οσφυϊκής χώρας χρησιμεύει ως πόρπη πόνος στην πόρπη τους. Ότι το χρειάζονται επειδή είναι σε υψηλό κίνδυνο να πάρουν πίσω τραυματισμούς με τις καθημερινές δραστηριότητες που κάνουν. Η πίσω πόρπη σας βοηθάει στην ελαχιστοποίηση του πόνου, της ταλαιπωρίας και της αποφυγής πιθανών τραυμάτων. Γενικά, οι περισσότερες από αυτές τις ζώνες δεν θα σχεδιάζονται κυρίως για βαρύς ανυψωτές. Οποιοσδήποτε επηρεάζεται από πόνους από και πάλι δημοφιλείς, μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν την οπίσθια ζώνη υποστήριξης.

Πίσω στήριξη Phiten

Πόσο καιρό βοηθούν οι ζώνες να λειτουργούν

Σε κάτι που κάνετε στην εργασία, η προστασία θα πρέπει πάντα να είναι κορυφαία προτεραιότητα. Βεβαιωθείτε ότι η ασφάλεια σας, ειδικά όταν η δουλειά σας απαιτεί αυστηρές πραγματικές εργασίες. Οι περισσότεροι επαγγελματίες συμβουλεύουν πολύ για να προστατεύσουν και να βοηθήσουν το σύστημά σας που χρησιμοποιεί το σώμα για να αποφύγει τυχόν τραυματισμούς. Ειδικά, προτείνουν τη χρήση των πίσω ζωνών βοήθειας. Εδώ είναι οι βασικές λεπτομέρειες που πρέπει να γνωρίζετε για τις πίσω ζώνες βοήθειας.

1. Πίσω από τις ζώνες υποστήριξης μαζί με τις κοινές χρήσεις τους

Μια ζωνη μεσησ είναι και πάλι γνωστή ως ζώνη οσφυαλγίας. Αυτή είναι μια ειδική μπάντα που σχεδιάστηκε για να υποστηρίξει την πλάτη σας πάλι, ιδιαίτερα αν εμπλέκεται σε επίπονα καθήκοντα που συνδέονται με το πίσω μέρος. Τυπικά, βοηθούν και πάλι οι ιμάντες περιλαμβάνουν ζώνες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο κέντρο για να ελαχιστοποιηθούν ξανά και να βοηθήσουν το στομάχι και τους οπίσθιους μυς. Μπορούν να είναι πολύ επωφελείς για την καθοδήγηση των πιθανών σωματικών τραυματισμών, ενώ στην αύξηση του σωματικού βάρους ή όταν κάνετε επαναλαμβανόμενες κινήσεις, συμπεριλαμβανομένης της πίεσης, της στρέψης και της συστροφής ή όταν κάθονται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτές οι ζώνες οπίσθιας δυσφορίας μειώνουν την άμεση ώθηση και την κατάλληλη αγορά για κάμψη και οδήγηση, καθώς και άλλες ρουτίνες που είναι ξανά συνδεδεμένες στο πίσω μέρος. Είναι επίσης χρήσιμα για την παροχή της σωστής στάσης και την ταχεία αποκατάσταση των τραυματισμών.

2. Διάφορα είδη βοηθούν και πάλι τις ζώνες

Πίσω, οι ιμάντες βοήθειας έχουν δύο διαφορετικούς τύπους όπως οι οσφυϊκές και οι πλήρεις ζώνες βοήθειας. Μια πόρπη βοηθητικής οσφυϊκής χώρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί καλύπτοντας τη ζώνη κοντά στη σπονδυλική σας στήλη ή στην οσφυϊκή χώρα. Γενικά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με συνέπεια κάθε φορά που ένα συγκεκριμένο άτομο κάνει πολλά καθήκοντα ανύψωσης και συστροφής. Κάποιες λωρίδες υποβοήθησης της οσφυϊκής χώρας είναι όπως μεταβλητές κορσέδες ή ιμάντες που διευκολύνουν την προσαρμογή της στεγανότητας της ζώνης. Από την άλλη μεριά, μια αγκίστρι αγκαλιάρης που σας βοηθά να κρατάει την πλάτη σας, ξεκινώντας από τη μέση σας μέχρι τις ωμοπλάτες σας. Η κύρια λειτουργία του είναι να κάνει τη διόρθωση ή την επούλωση από και πάλι σωματικούς τραυματισμούς.

3. Επιλογή κατάλληλων εξαρτημάτων για ζώνες στήριξης πίσω

Όταν αποφασίζετε για την καλύτερη πίσω ζώνη βοήθειας, αναζητήστε κάτι που είναι οργάνωση που μπορεί να βοηθήσει σωστά το πίσω μέρος σας. Οι πίσω ζώνες που έχουν πλαστικό υλικό ή τμήματα από νάιλον τείνουν να είναι πιο δύσκαμπτες, να συνεχίζουν περισσότερο και να χρησιμοποιούνται καθημερινά. Για τις θεραπευτικές χρήσεις, ο χάλυβας βοηθά και πάλι τις ζώνες να δουλεύουν καλύτερα. Για συμβουλές, ζητήστε βοήθεια από το γιατρό σας.

4. Ο σωστός προσδιορισμός μεγέθους και πάχους των πίσω ζωνών υποστήριξης

Η απόκτηση μιας πίσω ζώνης βοήθειας και η χρήση της καθημερινά δεν είναι άφθονη. Σκεφτείτε για την επιλογή της ζώνης που σας ταιριάζει καλά με την κατάλληλη πληρότητα για να προστατεύσετε την οσφυϊκή περιοχή σας ή ολόκληρη την πλάτη για να έχετε την απαραίτητη υποστήριξη όταν ρουτίνα ανυψώνετε, κάμπτετε ή αντιμετωπίζετε έναν σωματικό τραυματισμό. Αν δεν γνωρίζετε πραγματικά ποια ζώνη είναι κατάλληλη για να ταιριάζει στις ανάγκες σας, θυμηθείτε ότι ο κύριος λόγος που την χρειάζεστε καταρχήν. Επισκεφθείτε τους εμπόρους γυμναστικής ή ψάξτε στο διαδίκτυο για να επιλέξετε τα υλικά σας, εκτός από τη διάσταση και την πυκνότητα, ώστε να καταλάβετε τι θα σας χρειαζόταν η υποστήριξη.

 Ανακουφίστε τους πόρους στην πλάτη σας Χρησιμοποιώντας μια ζώνη υποβοήθησης της μέσης Phiten είναι έγκυος πίσω υποστήριξη Phiten βοήθειας μέση προκλητική είδος

Χαρακτηριστικά των κάτω ιμάντες πόνος στην πλάτη

Μερικά από τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν και πάλι οι λουρίδες υποστήριξης είναι τα εξής:

Βοήθεια στη διαχείριση των προβλημάτων της μητρότητας. Για γυναίκες που είναι έγκυες, γνωρίζουν απόλυτα τους πόνους στην πλάτη και τους πόνους που παρουσιάζουν οι νεαροί. Ένα αναπτυσσόμενο έμβρυο μέσα στην κοιλιά αποδίδει πολλά

υπερβολικό βάρος, ιδιαίτερα εάν μεταφέρετε δίδυμα. Το αυξανόμενο σωματικό βάρος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αντλεί τους ιστούς των οσφυϊκών μυών μιας γυναίκας και προκαλεί επανειλημμένους πόνους στην πλάτη. Σε περίπτωση που μια μέλλουσα μητέρα ξαπλώνει πάλι στη βάση της πόρπης, θα βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση της υπερβολικής έκτασης των μυών του στομάχου σας, μειώνοντας την πιθανή δυσφορία και πόνο. Η πόρπη της οσφυϊκής βοήθειας είναι χρήσιμη μεταξύ των μαμάδων που κάμπτονται συνεχώς, παρ ‘όλα αυτά ασκούν οικιακά καθήκοντα ή φροντίζουν τα βρέφη από το παχνί σας.

Ελαχιστοποιήστε το άγχος των μυϊκών ιστών. Για άτομα που επενδύουν ένα τεράστιο στοιχείο της καθημερινότητάς τους απασχολούνται στην ανύψωση μεγάλων αντικειμένων ή σε άλλη συνδεδεμένη σταδιοδρομία που συνίσταται στην επέκταση ή και πάλι στρίψιμο, ο πόνος που επιστρέφει είναι πολύ δημοφιλής. Αυτά τα πραγματικά καθήκοντα προκαλούν υπερβολικό άγχος στους μυς της πλάτης, συμπεριλαμβανομένου του πόνου ή τραυματισμού της οσφυϊκής περιοχής. Χρησιμοποιώντας μια πίσω πόρπη βοήθειας ή οσφυϊκή πόρπη, συνήθως κατασκευασμένη από ένα εύκαμπτο εύκαμπτο ύφασμα, προστατεύστε και βοηθήστε ξανά τους μυς σας και αγοράστε την πλάτη σας.

Εκείνοι που ελέγχουν την λέσχη υγείας και ανυψώνουν το φορτίο του βάρους χρησιμοποιούν τα πίσω ιμάντες υποστήριξης στο πρόγραμμα γυμναστικής τους για να διασφαλίσουν ότι οι πλάτες τους είναι πάντα φυλαγμένες. Είναι μια καλή ιδέα να φορέσετε 1 πρέπει να είστε αρχάριος στο βάρος που ασκεί.

Δεξιά υγιής στάση. Ο πίσω ιμάντας υποβοήθησης είναι πολύ χρήσιμος στην προσπάθεια να κρατήσετε τη θέση της δικής σας λεκάνης με την πλάτη και την πλάτη σας. Εξαιτίας αυτού, βελτιώνει τη θέση σας. Σε περίπτωση που ξοδεύετε εκτεταμένες ώρες πριν από τον υπολογιστή σας, αυτή η ζώνη υποστήριξης και πάλι μπορεί να σας προσφέρει κατάλληλη στάση. Η διατήρηση μιας μεγάλης στάσης ελαχιστοποιεί την πίεση των μυών και την πλάτη. Εάν χρησιμοποιείται ανά πάσα στιγμή, μπορεί να βοηθήσει το σύστημά σας να σταθεί και να καθίσει σε μια όρθια θέση. Μακροπρόθεσμα, ίσως να μην θέλετε να χρησιμοποιήσετε την πόρπη για να έχετε μια μεγάλη υγιή στάση.

Ανακούφιση του πόνου από την αγορά. Η πόρπη πίσω πόνος βοηθά στη διόρθωση της λανθασμένης ευθυγράμμισης των αρθρώσεων και των οστικών θραυσμάτων στην οσφυϊκή θέση, αφαιρεί το άγχος από τους φθαρμένους οσφυϊκούς μύες και ανακουφίζει τον πόνο και τον πόνο.

Συμπληρώστε το κακό στομάχι. Εάν αισθάνεστε δύσκολο μαζί με την διογκωμένη κοιλιά σας, η ιδανική πόρπη βοήθειας μπορεί να σφίξει τους μύες σας με την κοιλιά σας, παρέχοντας το μεγαλύτερο περίγραμμα για να μειώσετε το προεξέχον midsection σας.

Γιατί οι άνθρωποι χρειάζονται πίσω ζώνες δυσφορίας

Αρκετές επιστημονικές μελέτες κατέδειξαν ότι η πλειοψηφία των ατόμων χρησιμοποιεί μια αγκίστρωση στην πλάτη όταν συναντά οξέα ή σταθερά προβλήματα χαμηλής πλάτης μετά από χειρουργική επέμβαση και παραμένοντας μακριά από την εξέλιξη της εφηβικής σκολίωσης.

Στην ουσία, το πίσω στήριγμα μπορεί να προσφερθεί μετά από χειρουργικές επεμβάσεις. Τα άτομα με σκολίωση, το πίσω στήριγμα σας διαφέρει σε σύγκριση με άτομα που έχουν σοβαρό ή χρόνιο πόνο στην πλάτη. Οι χειρουργικές επεμβάσεις στο άρθρο και τα στηθόδεσμοι σκολίωσης υποδεικνύονται γενικά από έναν εξειδικευμένο χειρουργό ή φυσιοθεραπευτή. Το ύφασμα χυτεύεται επί του ατόμου με τη χρήση θερμοσκληρυνόμενου πλαστικού τύπου. Αυτά τα στηρίγματα είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να παρέχουν συνολική σταθεροποίηση της ραχοκοκαλιάς. Οι οπίσθιοι βραχίονες ποικιλίας που πολλά άτομα που πάσχουν από οσφυϊκή χρήση πόνου είναι κατασκευασμένα από νεοπρένιο. Αυτά συνήθως προσφέρονται από το κοντινό φαρμακείο ή το κατάστημα λιανικής πώλησης αθλητικών προϊόντων.

Απειλές για ξανά χρήση βοήθειας για μεγάλα χρονικά διαστήματα

Ένας ιδιαίτερος κύριος κίνδυνος που συνδέεται με την αθλητική ζώνη που βοηθά και πάλι για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, οι μυς της σπονδυλικής στήλης, για παράδειγμα οι κοιλιακοί και οι οπίσθιοι μυϊκοί ιστοί, οι οποίοι γενικά χρησιμεύουν ως βοήθεια πίσω, μπορεί να μειωθούν. Αυτοί οι μύες συνήθως δεν χρησιμοποιούνται εντελώς, αν και η πλάτη σας υποστηρίζεται τώρα από την οπίσθια ζώνη πόνου. Οι περισσότεροι μύες πρέπει να χρησιμοποιούνται συνεχώς για να διατηρούν τη δύναμή τους και τη σταθερότητά τους. Επειδή οι μύες καταστρέφουν, κάθε φορά που προτιμάτε ποτέ να μην φορέσετε την πόρπη, έχει την τάση να βλάψει το πίσω μέρος σας. Μια αύξηση στις περιπτώσεις και τα πίσω τραύματα αμέσως μετά τη διακοπή της αθλητικής ζώνης είναι πιθανό να συμβεί.

Σε μερικές αναφορές, αποδείχθηκε απολύτως ότι η χρήση μιας πόρπης στήριξης της πλάτης προκαλεί αυξημένη αρτηριακή πίεση και καρδιακό ρυθμό. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα ζήτημα για άτομα που έχουν καρδιακές παθήσεις ή παράγοντες κινδύνου, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση.

Ακόμα ένας άλλος κίνδυνος που σχετίζεται με την οπίσθια ζώνη στήριξης είναι κάποια εργασία οι υπάλληλοι έχουν την τάση να ανυψώνουν τα βαρύτερα φυσικά αντικείμενα πιστεύοντας ότι οι ζώνες που φορούν δεν θα βλάψουν πιθανώς το πίσω μέρος τους. Αυτές οι ζώνες πόνου στην πλάτη δίνουν σε ορισμένους υπαλλήλους μια ψεύτικη πίστη όσον αφορά τη σωματική τους προστασία από ενδεχόμενες σωματικές βλάβες. Στην πραγματικότητα, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη πιθανότητα τραυματισμού.

Φορέστε τους ιμάντες στήριξης της πλάτης, όπως απαιτείται

Οι ειδικοί προτείνουν ότι η αθλητική ζώνη υποστήριξης της μέσης θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών ή εβδομάδων μετά από έναν και πάλι τραυματισμό, καθ ‘όλη τη διάρκεια της ανάκτησης ή οποτεδήποτε μεταφέροντας πολύ βαριά αντικείμενα. Εάν δεν χρησιμοποιείτε οπίσθιο τραυματισμό, μην χρησιμοποιείτε τον ιμάντα.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create your website at WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: